N.A.Q. s1.travian.hu

Az N.A.Q. klán blogja a Travian internetes stratégiai játékból az s1.travian.hu szerverről.

Friss topikok

Hogy kerültem az N.A.Q.-ba (oszkarusz)

2010.02.13. 00:45 oszkar00

Jómagam jóval a második s1.travian.hu szerver 2008 februári indulása után, 2008. június 8.-án regisztráltam oszkarusz néven. Egy darabig önállóan próbálkoztam, pár farmolási kísérletet kivédtem, vagy lebeszéltem a támadómmal, alapvetően jó helyre dobott ki a szerver, gyorsan fejlődtem. Hamarosan klán után néztem, választásom a VSZ-T.E. klánra esett, ahova be is vettek. Sajnos a klán az ÉK-et uralma alá hajtó AHA kláncsalád folyamatos támadásai hatására épp szétesőben volt, Marcipán klántársamat ott ismerhettem meg, aki azóta is velünk játszik.

Két hónapos travianos lét után úgy éreztem, a továbblépéshez váltanom kell. Két nagyobb klánt láttam a környéken, akikhez szívesen csatlakoztam volna: A Nova Cat és az N.A.Q. klánok vezetőinek írtam egy-egy igen meggyőző üzenetet, hogy milyen jól járnának velem. Óriási meglepetésemre mindketten pozitívan álltak a dologhoz, így választanom kellett. Két dolog miatt választottam az N.A.Q.-t. Először is a klánprofil 8. pontja miatt (A "normál" élet elhanyagolása tilos!!!), másrészt Vezérmacska kikötötte, hogy előbb alapítsam meg a harmadik falum, aztán jöhetek. Ez a kikötés mégiscsak komolyabb feltételnek hangzott, mint a Nova Cat "persze, gyere" felszólítása, így pár nap alatt letettem a harmadik falut, és 2008. augusztus 8-án az N.A.Q. tagja lettem.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://naqtravian.blog.hu/api/trackback/id/tr691753752

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása