N.A.Q. s1.travian.hu

Az N.A.Q. klán blogja a Travian internetes stratégiai játékból az s1.travian.hu szerverről.

Friss topikok

Hahó, jár erre még valaki?...

2013.06.20. 13:27 hphp

Azt gondoltam, benézek... úgy három éve, hogy több s1 szerver után abbahagytam a Travian-t, mivel úgy gondoltam, hogy túl sok időt rabol el tőlem. Azóta költöztem, munkahelyet váltottam, megházasodtam és született egy kislányom, szóval nem volt eseménytelen az életem :)
Mostanában jobban ráérek a munkahelyemen, sokszor vannak üresjáratok, ezért pár hete, csak úgy a vicc és a nosztalgia kedvéért megint ellátogattam a Travian honlapjára. Épp akkor, néhány napja indult a következő - ki tudja már, hányadik - s1 szerver, úgyhogy fogtam magam és felregeltem megint. Természetesen rómaiként, mivel nem szándékoztam túl sok időt tölteni a játékkal. Szakítva a hagyományokkal északkelet helyett délnyugatra mentem, mert miért ne? A regisztrációm célja tényleg csak a kíváncsiság volt, úgy gondoltam, nem probléma, ha rögtön szét is farmolnak, ezért az Oszi-féle offenzív játékstílust választottam: visszafogott építkezés mellett sereget építettem és körbecsapkodtam a környező falvakat, különös tekintettel a germánokra. Bár hívtak és hívnak, de nem léptem be klánba sem, csak az NAQ-ba mennék úgyis :), illetve természetesen pénzért sem vettem aranyat, ahogy eddig sem.
Arra számítottam, hogy pályafutásomnak így hamarosan vége is lesz ezen a szerveren, különösen, hogy pár nappal a szerver indulása után regisztrálva eleve a sűrűjébe kerültem. Ennek ellenére még mindig megvagyok, bár a seregemet már harmadjára építem újjá. A körülöttem lévő farmklán szép csendben széthullik, nem képesek érdemben reagálni a támadásaimra, pedig nem volnék egy nagy ellenfél, van, hogy napokig be sem lépek. Befértem a 200 legnagyobb támadó közé, védők közt a 600-ban vagyok.
Eszembe jutnak néha a nagy támadások és védések, beszélgetések, szervezkedések és kíváncsi voltam, megvan-e még ez a blog oldal. Bár néhányótokkal facebook-on is kapcsolatban maradtunk, de itt hagyom ezt a bejegyzést életjelnek. Kíváncsi vagyok, próbálta-e valaki közületek azóta a Travian-t, esetleg játszik-e vele most, lenne-e kedve hozzá, akár a mostani s1-en. Ha igen, szóljatok hozzá. Ezúton is minden jót nektek, üdvözlök mindenkit! :)
hphp

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://naqtravian.blog.hu/api/trackback/id/tr285370542

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása